کاندوم فضایی طوقی xdream

41,400تومان 46,000تومان -10% تخفیف
مدل کالا: Alien Collar
موجودی: در انبار

معرفی اجمالی محصول

کاندوم فضایی طوقی

XDream Alien Collar

 

کاندوم های فضایی همان طور که از نامشان پیداست، کاندوم هایی کاملاً متفاوت و متمایز هستند، کاندوم هایی با بهره مندی ز برجستگی های فوق العاده بزرگ بر روی بدنۀ کاندوم، این قابلیت را دارند که نقطۀ جی و کلیتوروس را در بانوان به شدّت تحریک کنند (G Spot نقطه ای در واژن بانوان است که باعث تحریک جنسی می شود) به همین دلیل، این کاندوم ها حس قدرت و توانمندی بیشتری را به مردان می دهد و به دلیل توانایی بالایی که در رابطۀ جنسی به مرد می دهد، به کاندوم های طلایی معروفند !
نکتۀ مهم در مورد این کاندوم های فضایی آن است که بسیاری از بانوان که به دلایل مختلف تا به حال هرگز تجربۀ ارگاسم را نداشته اند (اورگاسم، اوج لذت جنسی است که بسیاری از زنان آن را تجربه نکرده اند) با این کاندوم های فضایی برای اولین بار به اورگاسم رسیده اند، از این روی، مردانی که با این کاندوم ها تجربۀ جنسی را به همسر خود می دهند، رضایت بسیار بالایی را در همسرشان ایجاد می کنند.
اما در بین کاندوم های فضایی، کاندوم فضایی طوقی، به دلیل طراحی به خصوصی که دارد، در عین این که به اندازۀ شمشیری و اره ماهی تیز نیست، اما این توانایی را دارد که با تحریک ویژه در نقطۀ جی ضمن به ارگاسم رساندن زن، در مرد احساس قدرت ویژه ای و توانایی را ایجاد کند. نکتۀ جالب در مورد این کاندوم های فضایی، تجربه ای است که زوجه پیدا میکند، بدنۀ کاندوم های طوقی ضمن دارا بودن خارهای بسیار درشت، حس طبیعی به زوجه می دهد و کمتر حس استفاده از جسم خارجی در داخل واژن را دارد، که این قدرت مرد را بسیار بیشتر می کند. هر چند در 
کاندوم های فضایی اره ماهی و کاندوم فضایی شمشیری توصیه کردیم که برای بانوانی که اولین تجربۀ جنسی شان را دارند استفاده نشود، اما کاندوم طوقی برای استفاده جهت اولین رابطۀ جنسی نیز مانعی ندارند.

 
 

دارای مجوز از وزارت بهداشت
تعداد موجود در هربسته: یک عدد
 

 

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب
پشتیبانی

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. اطلاعات تماس خود را وارد نمایید تا به محض موجود شدن کالا به شما اطلاع دهیم!

نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
شماره تلفن همراه