روش های ارسال کالا

سفارشات در شهر تهران صرفا توسط پیک ارسال می گردد.
در سایر استان ها غیر از استان تهران، سفارش ها از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ارسال می گردند.
توجه: در مواردی که ارسال توسط شرکت پست انجام می شود، مسئولیت فروشگاه تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال آن ندارد.

هزینه ارسال
هزینه ارسال برای تهران و شهرستان ها در خریدهای بالای 100هزار تومان به صورت رایگان می باشد و در غیر این صورت مبلغ 15،000 تومان برای ارسال از مشتری دریافت می شود.
ارسال کالاها به تهران توسط پیک ویژه فروشگاه کاندوم انجام می شود و برای شهرستان ها با پست پیشتاز ارسال می شود.

مدت زمان تحویل سفارش ها

سفارش های شهر تهران
مدت زمان تحویل کالاها در شهر تهران بر اساس روش انتخابی، در روش ارسال فوری از کمتر از 1 روز کاری و برای سفارش های عادی حداکثر 2 روز کاری  می باشد.
توجه: سفارش های ارسالی شهر تهران به دلیل قابل پیش بینی نبودن مسائلی نظیر ترافیک یا حوداث غیرمترقبه، در بازه زمانی هر نوع ارسالی که با مشتریان هماهنگ خواهد شد، تحویل می گردند و مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند، در غیراینصورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری می باشد.

سفارش های ارسال شده توسط پست
سفارش هایی که قرار است از طریق پست ارسال گردند، در صورتیکه قبل از ساعت 13 نهایی شده باشند، در همان روز تحویل پست خواهند شد، اما چنانچه بعد از این ساعت نهایی شده باشند، در روز کاری بعد تحویل خواهند گردید.
شرکت پست نیز بسته به مقصد کالا، معمولاً 24 تا 48 ساعت بعد کالا را به مقصد خواهند رساند.

نکات مهم در هنگام تحویل سفارش
مشتری موظف است هنگام تحویل گرفتن سفارش در حضور مامور پستی یا پیک، و قبل از باز کردن بسته بندی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتی که کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دچار ایراد گردیده باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به پشتیبانی فروشگاه کاندوم اطلاع دهد.

توجه: در صورتیکه مشتری بدون تطبیق دادن سفارش با کالا، آن را از بسته بندی اولیه خارج نماید، حتی در صورت مغایرت امکان عودت وجود ندارد.
در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید تحویل کالا را امضاء نمایید، هیچ اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا قابل قبول نخواهد بود و فروشگاه مسئولیتی در قبال مشکلات بعدی نخواهد داشت، زیرا علیرغم اینکه کالا تا سقف ممکن بیمه گردیده است، به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت وجود ندارد.
در صورتی که برای فروشگاه احراز شود که کالا حین ارسال دچار آسیب گردیده است، بلافاصله کالا را برای مشتری تعویض و در صورتی که موجودی آن تمام شده باشد، به صلاحدید مشتری کالا را با مدل مشابه تعویض یا وجه مشتری را عودت می نماید. در این حالت مشتری هیچگونه هزینه مازادی پرداخت نخواهد کرد.
 طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آن آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید در قسمت ثبت سفارش و یا از طریق ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.